Recenze: Říše temnot - Prokleté sestry

Díl: 2.
Vyšlo v ČR: říjen 2012
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 248
Přeložil: Milena Hordinová
Vazba: brožovaná

Když šla Mary-Lynnette se svým bratrem jako každou noc pozorovat hvězdy, nenapadlo ji, že se stane svědkem zločinu. Na zahradě staré paní Burdockové uvidí tři krásné dívky, jak zakopávají do země dlouhý černý pytel. Zavraždily snad svou tetu Opal, a nyní se zbavují jejího těla?

Prokleté sestry jsou volným pokračováním prvního dílu Tajemství upírů ze série Říše temnot. Obě tyto knihy u nás vydalo nakladatelství Fragment a jejich autorkou je americká spisovatelka Lisa Jane Smithová.  Spisovatelčiným nejznámějším dílem je série Upíří deníky, které se staly rovněž předlohou pro stejnojmenný seriál. L. J. Smithová slaví úspěch také s trilogiemi Tajný kruh a Temné vize.

Říše temnot je všude okolo nás. Běžným smrtelníkům je nedostupná, jelikož mezi jejími příslušníky, jako jsou např. upíři, vlkodlaci a čarodějnice, platí dvě zásadní pravidla: lidé se nikdy nesmějí o její existenci dozvědět a její příslušníci se nesmí zamilovat do člověka. Porušení zákona se trestá smrtí.

Upíří sestry Jeřabina, Poštolka a Nefrit přijely do malého městečka Briar Creek, aby u své tety Opal Burdockové našly vytouženou svobodu. Když konečně dorazí do jejího domu, čeká je místo uvítání strašlivé překvapení. Jejich tetu někdo probodl dřevěnou laťkou, z čehož vyplývá, že věděl, že je upírka. Zatímco dívky zakopávají Opalinu mrtvolu do jámy na zahradě, sousedka Mary-Lynnette se svým bratrem Markem přišli na nedaleký kopec pozorovat hvězdy. Dívka si jejich zvláštního počínání všimne a začne je podezřívat z vraždy paní Burdockové. Situaci zkomplikuje také nečekaný příjezd upíra Ashe, jehož úkolem je dostat sestry zpět na ostrov, ze kterého dívky před pravidly Říše temnot utekly. Podaří se zjistit, kdo je skutečným vrahem tety Opal?

Mé hodnocení 4/10