Elegant Rose - Working In Background*/

pondělí 13. ledna 2014

Eva´s world of writing slaví 1. narozeniny!

Přesně před rokem, přibližně touhle dobou  jsem začala realizovat nápad, který jsem v hlavě nosila už hodně dlouho. Za sebou jsem už měla víc jak půlroční praxi v psaní recenzí pro Klub knihomolů, a taky jsem dokončovala pátý semestr žurnalistiky, takže jsem měla pocit, že už nastal ten správný čas. Samozřejmě jako každý "prokrastinátor" (rozuměj člověk trpící chorobným odkládáním povinností) jsem si na to nevybrala lepší dobu než zkouškové období.

Přestože se první příspěvek objevil až následujícího dne, tedy 14. ledna 2013, tento web jsem vytvářela už 13. ledna večer. A jelikož to byl opravdu litý boj mezi mnou a technikou, který jsem, doufám, nakonec vyhrála, počítám vznik webu ne od prvního publikovaného článku, ale od chvíle, kdy byl tento svět plný recenzí přiveden na svět. Ti z vás, kteří jsou tu se mnou od prvních vratkých blogokrůčků, si jistě pamatují, že v průběhu existence blogu došlo jak ke změně stránek (z evakorytarova.blogspot.cz se stal evasworldofwriting.blogspot.cz), tak i designu. Jak můžete vidět na obrázku, takhle vypadal můj blog před velkým třeskem, který nastal 1. srpna 2013. 


Za těch uplynulých dvanáct měsíců jsem vám prostřednictvím recenzí a minirecenzí představila neskutečných 70 knih. Doufám, že vás alespoň jedna z nich natolik zaujala, že jste si recenzovanou knihu přečetli a udělali si na ni vlastní názor. :)

Mezi TOP 5 knih/sérií, které mě během psaní recenzní nejvíce zaujaly, patří Pán prstenů, a to jak Společenstvo prstenu, tak i Dvě věže (Návrat krále jsem, bohužel, přečíst ještě nestihla), trilogie Hunger Games, román Pýcha a předsudek (jenž jsem sice četla už před několika lety, ale stále patří mezi mé srdcovky), trilogie Les rukou a zubů a román Sebevraždy panen. Na tyto knihy nikdy nezapomenu.

Na závěr bych vám všem chtěla poděkovat. Bez vás by tento blog neměl důvod existovat. Jsem vděčná za každou vaši návštěvu a věřím, že se tu budeme setkávat co nejčastěji i nadále! 

2 komentáře: