Elegant Rose - Working In Background*/

čtvrtek 30. ledna 2014

Ukázka: Proměna Mary Dyerové


Dnes se podíváme na úryvek z knihy Michelle Hodkin Proměna Mary Dyerové, druhého dílu ze série Mara Dyer. Recenzi na první díl si můžete přečíst zde.

V autě bylo ticho, jen tlukot srdce mi pulzoval v uších. Kluci nebyli venku ani minutu, než se opět otevřely dveře.
„Byl to pták,“ řekl Noah a vklouzl zpět ke mně na zadní sedadlo. Proplet své prsty mezi mými a já se začala cítit mnohem klidněji.
„Vrána,“ upřesnil bratr. Zněl vyčerpaně a provinile.
Sophie se k němu natáhla a pohladila ho po ruce. „Mrzí mě to,“ řekla něžně.
Brácha tam jen tak seděl a koukal do prázdna. Pak zavrtěl hlavou. „Ještě nikdy v životě jsem nesrazil nic…“
Nedořekl to, protože ho přerušil další tupý náraz, tentokrát do střechy.
Jenže teď už jsme se nepohybovali.
„Co to…,“ začal Daniel.
Ale dřív, než mohl větu dokončit, ozvaly se desítky dalších úderů. A nejen do našeho auta, ale také do asfaltu a aut zaparkovaných podél ulice.
Omráčení a bez hlesu jsme sledovali, jak z nebe padají desítky mrtvých černých vran.

(str. 134)

Žádné komentáře:

Okomentovat