Elegant Rose - Working In Background*/

úterý 13. ledna 2015

Eva´s world of writing slaví 2. narozeniny!


Již druhý společný rok je za námi! Těchto dvanáct měsíců bylo pro mě v mnoha ohledech přelomových, a to i z hlediska literatury. Tím největším zážitkem roku se pro mě stalo setkání s umělcem Timem Burtonem, jehož práci obdivuji od chvíle, kdy jsem poprvé viděla jeho Mrtvou nevěstu. Velký dojem na mě udělala i Helen Fielding, jejíž Bridget Jonesová bude patřit vždycky mezi moje nejoblíbenější hrdinky. Velmi si vážím, že jsem měla možnost si chvíli s paní Fielding promluvit. Je to úžasná, inspirativní žena!

Jsem vděčná, že jsem měla možnost potkat i další osobnosti ze světa literatury, jako je dvojice Erik Axl Sund,  nebo autorka životopisu sira Nicolase Wintona, jeho dcera Barbara Wintonová. Velmi milé bylo i setkání s paní Medou Mládkovou, jež se uskutečnilo v samém závěru loňského roku.

Rok 2014 byl pro mě také rokem úžasných knih. Tou, která mě nejvíce oslovila, se stala Zlodějka knih, kterou vám všem mimochodem doporučuji! Těch výborných však bylo víc, stačí se podívat na moje hodnocení u jednotlivých titulů a poznáte, které mám na mysli.

Nebudu to zbytečně natahovat, a se sentimentem se ohlížet na věci, které už minuly. Místo toho zde vyslovím jedno přání - doufám, že mi i rok 2015 přinese do cesty spoustu inspirativních, krásných knih a dalších nezapomenutelných setkání, jak tomu bylo v roce 2014.

Na závěr bych vám všem chtěla z celého srdce poděkovat. Bez vás by psát tento blog nemělo smysl, a proto si vážím vás všech, kteří si mé recenze alespoň občas přečtete a třeba mi tu necháte i nějakou zpětnou vazbu. Díky tomu vím, že to, co dělám, není zbytečné a inspiruje mě to v tom pokračovat.

PS: Jestli máte pro mě nějaký tip na to, jak tento blog vylepšit, aby se vám víc líbil, nebo jste si přečetli knihu, která vás naprosto nadchla a chcete se o ni podělit, ozvěte se :-)


2 komentáře: